معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

یکی از کشورهایی که در تور اروپا مورد انتخاب است

یکی از کشورهایی که در تور اروپا مورد انتخاب است و گردشگران زیادی را هم به خود جلب می کند، کشور اسپانیا است. می توان گفت تور اسپانیا در تمام طول سال دارای مشتری است . در این مطلب ما به سراغ معرفی بارسلونا یکی از شهرهای اسپانیا رفته ایم که امیدواریم پس از آشنایی با این شهر، قیمت تور این کشور را بگیرد و به این کشور سفر کنید و از جاذبه های گردشگری بارسلونا دیدن کنید.
برای علاقه مندان به دنیای فوتبال، نام بارسلونا بسیار آشنا است و یادآور تیم بارسلونا است. بارسلونا یا بارسلون شهر برندها است و تیم فوتبال بارسلونا یکی از دلایل مشهور شدن آن است.


شهر بارسلونا یک شهر اقتصادی و تجاری است که در سواحل دریای مدیترانه قرار دارد. اگر با تور اسپانیا به بارسلونا رفتید متوجه میشوید که مردمان این شهر به دو زبان اسپانیایی و کاتالان صحبت می کنند. شهر بارسلونا به لحاظ تاریخی داری بار گردشگری بالایی است چرا که از زمان نوسنگی تا روم باستان و پس از آن تا کنون ریشه و قدمت تاریخی دارد. بنابراین تارخ شناسان و گردشگران زیادی به این شهر می روند و از جاذبه های ان بازدید می کنند. باید بدانید که بسیاری از آثار تاریخی بارسلونا قدمتی در حد ۱۰۰ سال دارند. علاقه مندان به هنر معماری می توانند با استفاده از مجری مستقیم تور اسپانیا به بارسلونا بروند و از سبک معماری گوتیک دیدن کنند. گفتنی است سبکهای معماری بارسلونا بسیار جذاب هستند و شاید بتوان گفت در سطح دنیا کم نظیراند. پارک ها، مغازه ها و … هر کدام معاری های مخصوص به خود را دارند که بسیار زیبا هستند.
به این ترتیب تمام  تاریخ شناسان، مردم شناسان، معماران و … می توانند هم اکنون قیمت تور اسپانیا را بگیرند و به این کشور تاریخی سفر کنند.

جمعیت مردم اسپانیا ۰۰۰/۷۷۵/۴۶ نفر است.دین این کشور مسیحی است و ۷۷% مردمش در کلیسای کاتولیک عضویت دارند و۲۰% آن ها بی خدا بوده و سایر ادیان تنها ۲/۱% رابه خود اختصاص داده اندکه از جمله آن هامی توان ازیهودیان، مسلمانان، هندو ها وبودایی ها نام برد.در این کشور تعداد زیادی مهاجر از کشور هایی مانند انگلستان،آلمان،رومانی،مراکش،چینی و هندی وجود دارند وهمین طورمردم جنوب صحرای بزرگ آفریقا نیز بسیار به این منطقه مهاجرت می کنند.


یکی از مهم ترین بخش های فرهنگ مردم اسپانیا جشن ها و فستیوال هایی است که بر زندگی اجتماعی اهالی اسپانیا تاثییر به سزایی دارد.تعداد جشن های مذهبی و فستیوال ها در اسپانیا از ۳۰۰۰ تا هم حتی بیش تر است.مردم اسپانیا با جشن ها وستیوال و جشن ها خو گرفته اند و به کلی مردم شاد ال تفریحی هستند.محل برگزاری جشن ها به گونه ای است که که در هر شهر ممکن است تا چندین هفته نیز به طول انجامد. در جشن های روستایی اهالی روستا توسط کالسکه و یا اسب به زیارت معابد مورد نظرشان رفته و به شادی وپایکوبی می پردازند. نکته جالب این است که مردم اسپانیا در جشن هایشان از توریست های خارجی دعوت می نمایند.
نام اولین جشن ملی اسپانیا کارناوال مارتس است که تاریخ برگزاری آن ماه فوریه است. یکی از فستیوال های مشهور دیگر مردم اسپانیا هفته مقدس است در آن گردشگرانی از سرتاسر جهان گرد آمده و در آن شرکت می کنند. نام فستیوال های مشهور دیگر کشور اسپانیا کارپوس کریستی، جشن عروج مریم مقدس و جشن حامی مقدس اسپانیا است. از جشن های دیگر مردم اسپانیا که بسیار جالب و گوناگون است می توان از جشن های محلی برای بازگشت سلامت ماهیگیران از دریا، رهایی از خشکسالی وبرداشت محصول نام برد.

اگر می خواهید مراسم گاو بازی را از نزدیک شماهده کنید پیشنهاد می کنیم حتما با تور اسپانیا سفری به این کشور زیبا داشته باشید.می توانید جهت ارزان تر شدن سفرتان به صورت تور لحظه آخری اسپانیا اقدام به مسافرت نمایید.


همواره یکی از محبوب ترین رسوم های مردم اسپانیا گاو بازی است که نتیجه بازتاب فرهنگ و نژاد های گوناگونی است که در این کشور وجود دارد.این بازی ابتدا توسط یونانی ها و فنیقی ها وارد شبه جزیره ای به نام ایبری شده است و سپس در گذر زمان کامل و کامل تر شده وبا فرهنگ مردم اسانیا کاملا هماهنگ شده است. نحوه برگزاری این بازی به گونه بود که مردان بر اسبی سوار شده و حریف آن ها گاو های خشمگین هستند ولی در گذر زمان به صورت تصادفی دیگر اسب ها از مردان گرفته شد و به گونه ای شد که این بازی از یک ورزش به صورت یک امری کاملا تشریفاتی در آمده است.

 

کشور اسپانیا با جمعیتی بالغ بر ۴۰ میلیون نفر، پنجاه و ششمین کشور جهان و پنجمین کشور اتحادیه اروپائی از لحاظ جمعیت شمرده می¬شود. طبق قانون اساسی اسپانیا هیچ مذهبی دین رسمی این کشور نمی باشد ولی آزادی مذهبی تا حدودی که نظم اجتماعی شناخته شده در این قانون را به خطر نیاندازد ضمانت شده است. این درحالی است که بیش از ۹۶ درصد از مردم آن کاتولیک هستند.

مردم این کشور به اصلا نژادپرست نیستند و برخلاف سایر کشورهای اروپایی، با افراد خارجی و توریست¬ها خوش برخوردند. بارسلون، شهر مهمی در اسپانیا است که در ساحل شمال شرقی مدیترانه واقع شده است و علاوه بر جاذبه های گردشگری فراوان در زمینه های هنر، تجارت، آموزش و تحصیلات و رسانه نیز بسیارپیشرفت چشم¬گیری داشته است.

بارسلون سومین شهر گردشگری در اروپا پس از لندن و پاریس است. این شهر نسبتا ساحلی است و در اطراف آن دریا و رودخانه های زیادی وجود دارد. این شهر در قدیم یکی از شهرهای امپراطوری رم بوده است. سپس به عنوان پایتخت آن انتخاب شد و به بارسلونا تغییر نام داد. به سبب قدمت دیرینه ی این شهر بناهای تاریخی بسیاری در آن وجود دارند. شرایط آّ و هوایی این شهر بسیار مناسب است. دارای زمستان های معتدل و تابستان های خشک است.

۶۸ پارک که شامل پارک های طبیعی، گیاه شناسی، معمولی و پارک های جنگلی هستند، ساحل های متعدد، موزه ها، ساختارهای معماری شگفت انگیز و کلیساها از جاذبه های این شهر اروپایی هستند.اگر می¬خواهید به تور اسپانیا بروید و مقصد شما بارسلون است، بهتر است با جاذبه¬های آن به طور نسبی آشنایی پیدا کنید. در ادامه چندی از دیدنی ها و مناطق توریستی این شهر را ذکر کرده ایم.

 

در برنامه تور اسپانیا حتما به این منطقه هم بروید
منطقه‌ گوتیک بارسلونا؛ این محله در مرکز شهر بین خیابان‌های رامبلا و لایتانا قرار گرفته است که بنا‌های باشکوهی از دوران باستان و قرون وسطا در آن به جا مانده. اگر علاقه مند به تاریخ و معماری و یا عکاسی هستید، می‌توانید مدتی طولانی در خیابان‌های این منطقه گشت و گذار کنید و ساختمان‌های بلند و قدیمی اش را نظاره گر باشید. ساختمان هایی که در قرون وسطا بنا شده اند و حتی بعضی از آن‌ها را متعلق به دوره حکومت رومی‌ها در بارسلونا می‌دانند.

میدان رویال پلازا (پلاسا ) میدان معروف این منطقه است که طبق گفته ی افراد زیادی قدیمی‌ترین و باشکوه‌ترین بنای باری گوتیک است.از نظر گردشگران نیز این میدان یکی از جاذبه‌های توریستی شهر می¬باشد. در دور این میدان کافه‌ها و رستوران‌های زیادی قرار گرفته اند که همواره پذیرای گردشگران می¬باشند و برای نوشیدن قهوه یا خوردن غذای سبکی در هوای آزاد گزینه مناسبی هستند.

شهر بارسلون برای طرفداران فوتبال و به خصوص باشگاه بارسلونا شکوهی دیگر دارد و شهری رویایست و آن هم به خاطر ورزشگاه باشکوه کمپ نوئو(نیو کمپ) است که بزرگترین استادیوم اروپا و سیزدهمین ورزشگاه بزرگ در دنیا‌ست. گشت و گذار درقسمت های مختلف ورزشگاه و قدم زدن در راهرو‌هایی که مخصوص ورود بازیکنان به زمین است ، بی شک برای خیلی‌ها تجربه‌ای هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی است. نیوکمپ ورزشگاه خانگی باشگاه بارسلونا است. موزه‌ فوتبال باشگاه بارسلونا نیز از پربازدیدترین موزه‌های شهر بارسلونا است که در نزدیکی این ورزشگاه قرار دارد. دریا و ساحل از قسمت¬هایی هستند که در سفر به بارسلون باید حتما آن را تجربه کنید‌.

قدم زدن در مسیر ساحلی که آفتاب گیر است تجربه ای بی نظیر و جالب است. علاوه بر قدم زدن، شنا کردن و آفتاب گرفتن می‌توانید از تفریحات دیگری مثل موج‌سواری و قایق‌سواری استفاده کنید. در کنار ساحل رستوران‌های ساحلی وجود دارند که غذا‌های دریایی خوشمزه‌ای دارند به نسبت گران اند. همچنین در کار ساحل مسیر دوچرخه و اسکیت هم هست که در صورت تمایل می¬توانید از آنها استفاده کنید. از دیگر جذابیت¬های تور اسپانیا می¬توان به کلیسای ساگرادا فامیلیا، خیابان لارامبلا، کاسا میلا، پارک گوئل و کاسا باتلو اشاره کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.