معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

اگر برای شروع گشت و گذار از ما می پرسید

آخریت قیمت تور اسپانیا را از ما بخواهید . | اگر می خواهید به اسپانیا سفر کنید یکی از گزینه های جدی قطعا کاتالونیا است؛ شهری که پر از جنب و جوش و بسیار شادمان است. معماری این شهر بسیار جذاب است و شگفت انگیز. این شهر همچنین به گیتار نوازان دوره گرد مشهور است و آفتاب های زیبا دریای آبی مدیترانه به این شهر جلای خاصی بخشیده است.این شهر نیز دارای موزه آثار معماری زیادی است و همچنیت مراکز خرید، تفریح، تاریخی ورستوران و کافه از ویژگی های این شهر است.آثار گائودی،در خیابان های این شهر بسیار مشهود است.یکی از آثار بسیار معروف این هنرمند که در آن خلاقیت بسیار مشهود است ممماری کلیسای مشهوری که نیمه کاره است به نام ساگرادا فامیلیا که واضح است بزرگترین آثار اوست. جالب است تا خانه کاسا میلا و پارک گوئل توریست ها در یک صف به تماشای آن می پردازند.در مرکز شهر خیابانی به نام لارامبلا و میدان کاتالونیا کاملا متمایزند و در آنجا می توانید خلاصه شهر بارسلون را دید.

در آنجا نوازندگان و نقاش های خیابانی ، مغازه های سوغاتی ، نقاش های خیابانی و بنا های قدیمی و کلیساها وجود دارند و مراکز خرید بزرگی رستوران ها و کافه های بسیار بر زیبایی این مکان افزوده اند. باید بدانید که هر چه از زیبایی ایین شهر بگوییم کم است.
اگر می خواهید فقط یک اثر در این هر ببینید به شما می گویم که کلیسای ساگرادا فامیلیا را ببینید این کلیسای نیمه کاره و بزرگ که اثر آنتونی گائودی است که ابته با کلیسا های دیگر اسپانیا تفاوت زیادی دارد و بیش از کلیسا های اروپایی بیشتر به نقاشی های سوررئال شباهت دارد. شما می توانید به صورت تورهای لحظه آخری به تور ارزان اسپانیا بروید و از اقامت خود در این کشور لذت ببرید.
مشهور بودن گائودی به علت سبک عجیب و غریب و بسیار منحصر به فردش است وبزرگترین شاهکار او ساگرادا است. ساخت این اثر از سال ۱۸۸۴ شروع شده و در حالی که هنوز تمام نشده بود در چهل و دو سالگی از دنیا رفت ودر سال هزار نهصد بیست و شش از دیا رفت و قرار است درست صد صال پس از سالگرد مرک او به کمک هنرمند های دیگر به اتمام برسد.نکته جالب آثار او این است که اعتقادی به خطوط راست نداشت زیرا این امر را غیر طبیعی می دانست و فکر می کرد در طبیعت خط راستی نداریم که بخواهیم در آثارمان آن ها را به کار ببریم.برای ساخت برج های ساگرادا هم از اشکال جالب عجیبی استفاده کرده بودکه در چهل کیلو متری شهر بارسلونا قرار دارد.ارتفاع این برج به صد متر هم می رسد که در تمام شهر دیده می شود . هم چنین در این شهر مجسمه هایی که زندگی حضرت عیسی و مریم مقدس را نشان می دهد وجود دارد که آن ها نمای بیرونی ساگرادا نیز به شمار می آیند.هم چنین این اثر در سازمان جهانی یونسکو ثبت شده است و به طور میانگین دومیلیون پانصد هزار نفر از آن دیدن می کنند.نزدیک ترین ایستگاه مترو به این کلیسا ساگرادا نام دارد.


اگر برای شروع گشت و گذار از ما می پرسید که چگونه  تور اسپانیای خود را شروع کنیم بدانید پیشنهاد ما خیابان لارامبلا است که معروف ترین خیابان بارسلونا ست.همچنین این خیابان شلوغ ترین خیابان شهر نیز است و این خیابان به میدانی به نام کاتالونیا که دقیقا مرکز این شهر است منتهیمی شود. یک بلوار پهن که برای پیاده ها ساخته شده که واقعا فرهنگ مردم کاتالونیا را به خوبی نشان می دهد.در اطراف آن مراکز فرهنگی، سالن های تئاتر و ساختمان‌هایی وجود دارند که معماری آن منحصر به فرد و شگفت آور است.این خیابان در شب نیر ساکت نیست و شب ها نیز زنده است.

قیمت تور اسپانیا شما بستگی به این دارد که چه میزان بخواهیددر طول سفر هزینه نمایید . بخش های مختلفی را در حین سفر مشاهده خواهید کرد که برای استفاده از انها باید هزینه نمایید و همین هزینه ها می تواند قیمت نهایی سفر شما را بالا ببرد.دکه‌های سوغاتی‌فروشی، نقاش‌های خیابانی، پانتومیست‌های دوره‌گرد و رستوران و کافه‌ جور‌واجور از دیگر ویژگی های آن خیابان هست. و اگر می خواهید شب را در بارسلونا لذت ببربد در این خیابان غذا های دریایی بخورید. از دیگر ویژگی های ای خیابان کاخ کاتالونیا، بنای یاد بود کولوم(بمجسمه کریستف کلمب) است که به سمت قاره ی آمریکا است. اگر می خواهید به این خیابان برسید می توانید از ایستگاه متروی کاتالونیا یا (لیسِئو) استفاده کنید.

در نهایت پیشنهاد ما برای اینکه قیمت نهایی تور اسپانیای شما مناسب تر تمام شود این است که اگر می توانید به صورت تور لحظه آخری به این کشور سفر نمایید و یا از مجری مستقیم تور اسپانیا استفاده نمایید.
کاسا میلا شاهگار عجیب دیگری از گائودی است که ی سال های ۱۹۰۵ تا ۱۹۱۰ برای یک خانواده ای سرشناس به نام میلا طراحی شده است و طبیعتا نام آن نیز به این علت برای این بنا انتخاب شده است.

 

در برنامه تور ارزان اسپانیا از این مناطق دیدن نمایید

اسپانیا در جنوب غربی قاره اروپا و در نزدیکی کشورهای فرانسه و پرتغال قرار دارد. این کشور از کشورهای اتحادیه اروپا است از زیباترین و توریستی ترین کشورهای اروپا است. بعد از فرانسه، اسپانیا دومین کشور بزرگ اروپا از نظر وسعت است. شهرت این کشور بیشتر برای آثار باستانی، بناهای تاریخی و زیبایی های طبیعی آن است. اسپانیا، پیشینه تاریخی بیشتری نسبت به سایر کشورهای اورپایی دارد.

این کشور دیرینه دار همیشه در طول تاریخ تحت سلطنت و حکومت پادشاهان مختلف آفریقایی، اعراب و اروپایی های قرار داشته است. حکومت اسپانیا، حکومت سلطنت مشروطه است. پارلمان این کشور از مجلس سنا ومجلس وکلا تشکیل شده است.اسپانیا آب و هوای متغیری دارد. جنوب شرق اسپانیا، تابستان های داغ و زمستان های معتدل مدیترانه ای دارد. مناطق خشک مرکزی آن نیز تابستان های گرم و داغ و زمستان های سرد و خشک دارند. مناطق کوهستانی نیز تابستان های خنک دارند.

 

بارسلونا از شهرهای محبوب و پرگردشگر اسپانیا است. این شهر بر روی فلاتی به مساحت ۱۷۰ کیلومتر مربع قرار گرفته است. بارسلون شهری تاریخی است که قدمتی در حدود ۲ هزار سال دارد. از این رو سازه ها و بناهای تاریخی بسیاری در این شهر هست که افراد مختلف را از کشورهای مختلف جهان به سمت خود می کشاند.در ادامه برخی از جاذبه های این شهر را ذکر می¬کنیم.

اگر قصد سفر به تور اسپانیا را دارید این مطلب می¬تواند به شما کمک کند.مون‌جوییک از مکانهایی است که در سفر به بارسلونا باید ببینید. مون جوییک پارک زیبایی در دامنه‌ کوه مون‌جوییک است که می¬تواند یک روز خاطره انگیر را برایتان رقم بزند. علاوه بر چشم اندازهای کم نظیر آن، موزه‌ها و گالری‌های هنری نیز در آن جا به چشم می خورند. موزه‌ هنر ملی کاتالونیا، موزه‌ کاشا فروم ، گالری المپیک بارسلونا، بنیاد میرو از جمله مکان¬های دیدنی این منطقه هستند.

بنیاد میرو؛ موزه‌ای است که نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و سرامیک‌کاری‌های خوآن میرو هنرمند معروف اهل بارسلونا در آن به نمایش گذاشته شده است. در این گشت و گذار می¬توانید سری به فواره‌ جادویی مون‌جوییک هم بزنید که با نور و موزیک زیبایش شما را سرگرم خواهد کرد. همچنین می‌توانید با تله‌کابین خود را به قلعه‌ مون‌جوییک در بالای تپه برسانید. تابستان‌ها سینمای روبازی اینجا برپا می‌کنند و فیلم‌ها را روی دیوار قلعه نمایش می‌دهند. از دیگر جاذبه های تور لحظه آخری اسپانیا می¬توان به ساگرادا فامیلا، ورزشگاه نیوکمپ، خیابان لامبلاردا، پارک گوئل، منطقه گوتیک، ساحل بارسلونتا و موزه هنر ملی کاتالونیا اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.