معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

در تور اسپانیا نوروز ۹۶

در تور اسپانیا نوروز ۹۶ یکی دیگر از بنا هایی که توصیه می کنیم از آن دیدن کنید بنایی است که طراحش گائودی مشهور است و ال کارمل نام دارد که پارک بزرگی روی تپه است وبین سال های۱۹۰۰ تا ۱۹۱۴ ساخته شده اشت و تزئینات فراوان باعث شده این بنا تبدیل به به موزه ای شود که متبلور آثار او باشد. این پارک پر شده است از مجسمه ها و کاشی کاری های عجیب و شگفت آور که ذهن هر بیننده ای را با خود مشغول می کند.در این پارک هم چنین پیکره هایی جالب وجود دراد که به زیبایی این بنا افزوده است.ورودی این پارک ازجنس موزاییک استکه طرح آن یک اژدها است که از جمله کار های گائودی است.مسیر پیاده روی این پارک نیز بسیار جالب توجه است ستون هایی دارد که گویی از زمین مانند درخت بیرون زده اند.این ستون ها تزیین شده و این گونه به اثری جالب تبدیل شده است.نکته دیگر آن است که این اثر نیز در فهرست سازمان جهانی یونسکو ثبت شده است اگر یک روز تمام هم وقت بگذارید نمی توانید تمامی زیبایی آن را ببینید.در این پارک ساختمان های بزرگی ساخته شده است که از آن می توان شهر را دید.این پارک از سال ۲۰۱۳ توسط شهرداری ای شهر به دو قسمت رایگان و پولی تقسیم شده است و برای ورود به قسمت دوم باید بلیط تهیه کنید.

قطعا بهترین خاطرات سفر نوروزی شما به اسپانیا در همین دیدن اثار و اماکن تاریخی این کشور است  پس سعی کنید از تمام لحظات خود به خوبی استفاده نمایید.اگر قصد رفتن به این پارک را دارید باید از طریق ایستگاه مترو (لِسِپز) یا (والکارکا) به پارک بروید و اگر خیلی از پیاده روی خوشتان نمی آید می توانید از اتوبوس شماره بیست و چهار بهره ببرید.

یکی از جشن های بسیار جالب در اسپانیا لا توماتینا نام دارد. این جشن می تواند جذابیت زیاید برای شما که قصد سفر با تور اسپانیا را دارید داشته باشد.در این جشن در آن مردم به شهری به نام بونیول رفته و در یک دعوای جالب میوه ای چیزی در حدود یک صد تن گوجه فرنگی را به سمت هم پرتاب می کنند. تاریخ برگزاری این جشن چهارشنبه آخر آگوست است و مردم در انتهای ما آگوست حسابی قرمز می شوند. نام جشن جالب دیگر اسپانیا سن سباستین تامبورادو است که در طی آن عده ای طبل زن به خیابان ها آمده و به طبل زنی مشغول می شوند. این جشن در روز اول هر سال در شهر سن سباستین انجام شده است و فردای همان روز در خیابان ها کودکان آمده و طبل می زنند.مطمئن باشید یکی از بهترین مکان هایی که می توانید برای تعطیلات انتخاب کنید همین تور اسپانیا نوروز ۹۶ خواهد بود.
برای شمایی که می خواهید برای اولین بار  در نوروز ۹۶ به این شکور بروید شاید نوع پوشش و لباس های مردمشان برایتان عجیب و جذاب باشد.همانند دیگر شرایط مردم اسپانیا نوع پوشش این مردم نیز تحت تاثیر تاریخ غنی این کشور است.اگر به لباس های سنتی مردم اسپانیا نگاهی بیندازید خواهید دید که دارای قلابدوزی منحصر به فردی است.نام قومی که باعث انتقال جواهرات به اسپانیا شده است مور است. دیگر ویژگی های لباس های سنتی مرد های اسپانیا یک کلاه لبه دار، شلوار سیاه چسبان و ژاکت کوتاه است و پر تزیین فلامنکو نیز از ویژگی های لباس سنتی خانم ها است.ولی در فرهنگ حال حاضر اسپانیا این نوع لباس ها دیگر وجود ندارددر حالی که آن ها را می توان در جشن های اسپانیا دید.یک جلیقه به نام ژیلت نیز از قرن نوزدهم تکامل یافته و مانند یک کت یا ژاکت شده است.نوعی روسری نیز به نام مانتیلا وجود دارد که توسط عروس ها پوشیده می شود.این روسری توسط شانه ای که نام آن پینتا است نگه داری می شود. نکته جالب دیگر در پوشش مردم اسپانیا این است که جوان های اسپانیا لباس های سنتی را به لباس های امروزی و مدرن خود ترجیح می دهند. هر چند گفته می شود هنوز هم در مناطق شهری لباس ها و مارک های مدرن بیشتر مرد توجه هستند و مردم اسپانیا برای انتخاب لباس ها بر اساس مد جهانی دست باز تری دارند.

پیشنهاد می کنیم برای اینکه هزینه نهایی سفرتان کمتر شود از تور لحظه آخری اسپانیا استفاده نمایید.در زمانی که اسپانیا کم کم تبدیل به یک امپراطوری جهانی شامل مناطقی در آسیا اروپا، آفریقا و آمریکا می شد اسپانیا نقش مهمی را در گسترش زبان اسپانیایی در جهان ایفا کرد همین امر موجب شده تا پانصد میلیون نفر در سرتاسر جهان به زبان اسپانیایی سخن می گویند که این زبان را از این جهت به زبان دوم جهان تبدیل کرده است. در قانون اساسی این کشور آمده است که زبان رسمی این کشور کاستیلیان است. شناخت ویادگیری کاستیلیان بر هر کسی در اسپانیا واجب است و تقریبا همه آن را بلدند.

یکی از مشهور ترین موارد موجود در اسپانیا نقاشی ها و مجسمه هایی است که توسط هنرمندان چیره دستی همانند پابلو پیکاسو و سالوادور دالی و… گرد آمده و بینندگانی را از سراسر جهان به خود جلب کرده اند.این هنرمندان از نو آور ترین هنرمندان در دنیا هستند. آثار هنر مندان اسپانیا که معروف ترین آن ها گورنیکا و آثار پیکاسو است بسیاردر جهان مورد توجه هستند.اسپانیا همچنین هنرمندان مشهوری در زمینه مجسمه سازی وجود دارند که از آن ها میتوان ماریانو بنیوره، .واسکو دلازارزا، خوان باتیستا مونگرو و آلونزو برگوته را نام برد.در اسپانیا همچنین بیش از هشتصد موزه و اشیای مهم که بیشتر آن ها در شهر های بارسلونا و مادرید هستند. نکته دیگر آن است که در سال های اخیر تعداد گالری های هنری در اسپانیا افزایش چشمگیری داشته اند مخصوصا آن هایی که مربوط به آثار هنرمند های مجسمه ساز معاصر هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.