معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

معروف ترین نقاط گردشگری اروپا

برای رفتن به تور ارمنستان باید به آذربایجان شرقی، شهرستان جلفا و مرز نوردوز بروید

برای رفتن به تور ارمنستان باید به آذربایجان شرقی، شهرستان جلفا و مرز نوردوز بروید. مرز این کشور با تبریز حدودا ۱۴۰ کیلومتر فاصله دارد. پس از ورود به مرز باید موارد زیر را انجام دهید:
کلیه وسایلی را که به همراه دارید به داخل ساختمان گمرک بروید. از بانک داخل ساختمان گمرک فیش بگیرید و به ازای هر نفر ۱۰ هزار تومان بپردازید. وسایل خود را به ماموران گمرگ نشان دهید و از آن عبور کنید. فیش بانکی خود را به پاسپورت وصل کنید و برای ثبت شدن در کامپیوتر به ماموران نیروی انتظامی تحویل بدهید. پاسپورت را از گمرک تحویل گرفته و به سمت گمرک ارمنستان بروید.اگر با اتوبوس آمده اید وسایل خود را مجددا در اتوبوس قرار دهید و با آن به سمت گمرک ارمنستان بروید و اگر با سواری آمده اید، وسایل خود را بردارید و فاصله ۵۰۰ متری میان دو گمرک را قدم بزنید. در این حین پاسپورت خود را در دست داشته باشید چون ممکن است مرزبانان دو کشور جهت تطبیق چهره شما با پاسپورت، آن را چک کنند. ووقتی به گمرک ارمنستان وارد شدید باید فرمی را به زبان انگلیسی پر کنید. پس از تحویل فرم ۱۰ دلار یا ۴۰۰۰ درام به گیشه مراجعه کنید و ویزای ۲۱ روزه از آن دریافت کنید.پیشنهاد می کنیم برای اینکه سفر شما مناسب تر تمام شود از ابتدا از طریق مجری مستقیم تور ارمنستان اقدام به تهیه بلیط های خود نمایید.

در واقع شما می توانید از طریق تور لحظه آخری اروپا برای رفتن به این کشور اقدام نمایید.پس از گرفتن، وسایل خود را به مامورین گمرک نشان داده و از ساختمان خارج شوید. اگر با اتوبوس نیامده اید وسایل خود را بردارید و به سمت درب خروجی بروید. در آنجا راننده های بسیاری وجود دارند که شما را به ایروان میبرند و هزینه آنها به ۴ نفر ظرفیت حدود ۱۰۰ تا ۱۴۰ دلار است. این فاصله ۴۰۰ کیلومتر است که ۶ تا ۱۰ ساعت به طول می¬انجامد. ویزای کشور ارمنستان را میتوانید از سفارت ارمنستان در چهارراه ولیعصر نیز تهیه کنید که راحتتر و مطمئن تر است ولی هزینه صدور آن را باید به یورو بپردازید.همچنین یکی از روشهای دیگر که می توانید در هزینه های کلی سفرتان بسیار صرفه جویی کنید این است که شما از طریق تور لحظه آخری ارمنستان اقدام به سفر نمایید که البته این روش هم نیازمند اماده شدن ناگهانی برای سفر است و فرصتی ندارید که بخواهید مقدمات یک سفر خارجی را از قبل تدارک ببینید.

هتل سیلاچی ارمنستان، هتلی سه ستاره است و به علت قرار گرفتن در مرکز ایروان، موقعیت مکانی مناسبی را دارد و توریست ها میتوانند به راحتی از آنجا به مکانهای دیدنی این شهر سر بزنند. هتل سیلاچی ارمنستان، همچنین به دلیل قیمت مناسب و برخورد خوب کارکنان خود، در بین گردشگران جایگاه ممتازی دارد. این هتل شامل دو برج است و شما میتوانید اتاقهای خود را از بین اتاقهای موحود در این دو برج انتخاب کنید. اتاق های برج B بالکن دارند و ار آن منظره کوههای آرارات مشخص است. اگر آرامش و سکوت را میخواهید، اتاقهای سمت خیابان این هتل را انتخاب نکنید زیرا  سر و صدای خیابانهای اطراف برای شما آزاردهنده خواهد بود. این هتل اتاقهای یک تخته و دو تخته و نیز سوییت های رویال را در اختیار مسافران قرار میدهد. صبحانه در این هتل از ساعت ۸ تا ۱۱ سرو میشود و برای صرف وعده های غذایی دیگر باید به بیرون از هتل بروید و یا از رستورانهای که دلیوری و پیک دارند، غذا سفارش بدهید.

 

معرفی شهر جرموک ارمنستان
ارمنستان یکی از کشورهایی است که برای اغلب گردشگری انتخاب اول است. بنابراین به جرات می توان گفت تور ارمنستان از تورهای شلوغ اروپا است که در طول سال مسافر دارد. کشور فوق بنا به موقعیت مکانی و آب و هوایی و بنا به تاریخی که دارد پذیرای گردشگران از سراسر جهان است. در این مطلب به معرفی شهر جرموک پرداخته ایم که امیدواریم بتوانید با این اطلاعات در زمان سفر به این کشور بدانید که کدام نواحی از این کشور زیباتر است و جاذبه های بیشتر دارد.
کسانی که با تور لحظه آخری ارمنستان به این کشور سفر کرده اند می دانند که جرموک بیشتر شهرت خود را مدیون چشمه های آب گرم اش است. این چشمه های آب گرم هم زیبا هستند و هم خواص درمانی دارند. از آب این چشمه ها که دارای خواص زیادی هستند آب معدنی به طور صنعتی تولید شده است و مشتریان خاص خود را هم دارد.
زیبایی های جرموک زیاد هستند و شما می توانید با تور ارزان به بازدید این زیبایی ها بروید.

 

 

اگر بخواهیم بیشتر در مورد جاذبه های گردشگری جرموک برای شما بگوییم باید از آبشار بزرگ، آب و هوای بی نظیر، پل طبیعی و زیبای آن، دریاچه جنگل و مسیرهای پیاده روی و استخرهای آب آن نام ببریم که در کنار آنها بهترین امکانات رفاهی تدارک دیده شده است تا گردشگران لحظات خوبی را در آنجا سپری کنند. شاید بنا به همین امکانات باشد که شهر جرموک اکنون در حال تبدیل شدن به یک مرکز مدرن گردشگری و خدمات بهداشتی و درمانی است و همچنین به نوعی به عنوان مرکز بازی شطرنج هم شناخته شده است. به نام شهر بازی شطرنج مشهور است چرا که هر ساله مسابقات شطرنج در این شهر برگزار می شود. و در این ایام هم شاهد حضور گردشگران زیادی است.

 
طبیعت زیبای این کشور آنقدر دیدنی است که به تنهایی می‌تواند انگیزه‌ی زیادی برای سفر به این کشور به شما دهد. اگرچه تاریخ غنی این سرزمین نیز از نظر دین، فرهنگ و معماری بسیار قابل توجه است.ارتفاعات این کشور پوشش گیاهی منحصر به خود را دارد و چشمه‌های آب‌گرم، و معدنی قابل نوشیدن، دریاچه‌های کوچک در ارتفاعات، اسکی روی برف، قایق‌رانی و اسکی روی آب در دریاچه سوان در نزدیکی ایروان در کنار آثار باستانی و کلیساها و صومعه‌های چندصد ساله این کشور از مهم‌ترین جاذبه های گردشگری آن بشمار می‌روند.

در ادامه به طور مختصر شما را با جاذبه های تور ارزان ارمنستان آشنامیکنیم.ایروان؛ پایتخت این کشور و بزرگترین شهر آن، بناهای تاریخی زیادی همچون قلعه اربونی و مسجد آبی، و همچنین بناها و خیابان‌هایی با معماری بسیار باشکوهی شبیه وین در اروپاست . حمایت مالی این طرح‌های معاصر از سوی شوروی سابق انجام می‌شد. ساختمان بزرگ اُپرا، میدان آزادی، ساختمان ماتناداران نمونه ای از این طرح‌ها هستند.
دیلیجان ؛منطقه ای جنگلی و پرجمعیت که آن را سوئیس کوچک نیز می نامند. این شهر به دلیل خوش آب و هوایی و زیبایی طبیعی اش محل سکونت بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور ارمنستان است.اگه به این ناحیه سفر کردید می توانید از چندین صومعه‌ی تاریخی همچون هاخارتسین و ماتوسا دیدن کنید.
یرموک ؛ شهر زیبای چشمه‌های آب معدنی و حیات‌وحش بوده و دریاچه معروف یرموک و صومعه گنده در نزدیکی این شهر قرار دارند.ساخکادزور نیز شهری در نزدیکی ایروان است که مقصد بسیاری از ورزشکاران و علاقه‌مندان طبیعت است. پیست اسکی این منطقه و صومعه کیچاریس دو مکان پرگردشگر این شهراند.

 

 

 

از دیگر مقالات ما دیدن فرمایید :

تور فرانسه , مجری مستقیم تور فرانسه تور لحظه آخری فرانسه , قیمت تور فرانسه , تور ارزان فرانسه , تور فرانسه نوروز ۹۶ , تور ایتالیا مجری مستقیم تور ایتالیا , تور لحظه آخری ایتالیا , قیمت تور ایتالیا , تور ارزان ایتالیا , تور ایتالیا نوروز ۹۶ , تور اسپانیا , مجری مستقیم تور اسپانیا , تور لحظه آخری اسپانیا , قیمت تور اسپانیا , تور ارزان اسپانیا , تور اسپانیا نوروز ۹۶ , تور اروپا , مجری مستقیم تور اروپا , تور لحظه آخری اروپا , تور ارزان اروپا , قیمت تور اروپا , تور اروپا نوروز ۹۶ , تور ارمنستان , مجری مستقیم تور ارمنستان , تور لحظه آخری ارمنستان , قیمت تور ارمنستان , تور ارزان ارمنستان , تور ارمنستان نوروز ۹۶ , تور گرجستان , مجری مستقیم تور گرجستان , تور لحظه آخری گرجستان , قیمت تور گرجستان , تور ارزان گرجستان , تور گرجستان نوروز ۹۶ تور بلغارستان , مجری مستقیم تور بلغارستان , تور لحظه آخری بلغارستان , تور ارزان بلغارستان , قیمت تور بلغارستان , تور بلغارستان نوروز ۹۶ , تور قبرس , مجری مستقیم تور قبرس , تور لحظه آخری قبرس , تور ارزان قبرس , قیمت تور قبرس , تور قبرس شمالی , تور قبرس جنوبی , تور قبرس اروپایی , قیمت تور قبرس شمالی , قیمت تور قبرس اروپایی , قیمت تور قبرس جنوبی , تور لحظه آخری , تور نوروز ۹۶

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.